inforeq_transparent

infogsoc2Η υπηρεσία INFOREQ αποτελεί μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της οποίας καταγράφονται τα αιτήματα καθημερινότητας των πολιτών, τα οποία στη συνέχεια διαχειρίζονται με απλό τρόπο από το προσωπικό του εκάστοτε φορέα.

Επιπλέον ο φορέας έχει τη δυνατότητα εισαγωγής δεδομένων και διαχείρισης των υποδομών του, όπως το δίκτυο ηλεκτροφωτισμού, οι κάδοι απορριμμάτων κλπ.

Μέσω του INFOREQ δίνεται η δυνατότητα διαχείρισης με εύκολο και γρήγορο τρόπο υποδομών και δικτύων, ενώ οι πολίτες μπορούν να μεταφέρουν άμεσα και στοχευμένα το αίτημά τους, τυχόν προβλήματα, καταγγελίες κλπ.

Το INFOREQ είναι ένα αρθρωτό σύστημα το οποίο αποτελείται από τα ακόλουθα υποσυστήματα:

  • υποσύστημα εισαγωγής και διαχείρισης δεδομένων
  • υποσύστημα διαδικτυακής υποβολής αιτημάτων
  • υποσύστημα διαχείρισης και ανάθεσης αιτημάτων
  • υποσύστημα διαχείρισης και παραμετροποίησης εφαρμογής
  • υποσύστημα αποστολής μηνυμάτων
  • υποσύστημα παραγωγής αναφορών

inforeg2Οι κυρίες λειτουργίες του INFOREQ είναι οι ακόλουθες:

  • ασφαλής σύνδεση στην υπηρεσία μέσω διαδικτύου
  • εισαγωγή δεδομένων υποδομών από το φορέα
  • εισαγωγή και ενημέρωση αιτημάτων
  • ανάθεση και επανατοποθέτηση σε διαφορετικό υπεύθυνο των αιτημάτων
  • δημιουργία και ενημέρωση εργασιών για τα αιτήματα
  • σύνδεση αιτημάτων με αντίστοιχες υποδομές
  • φόρμα αναζήτησης αιτημάτων
  • παρακολούθηση πορείας επίλυσης αιτημάτων
  • καταγραφή επικοινωνίας με τους πολίτες
  • δυναμικές αναφορές των ολοκληρωμένων και μη, αιτημάτων
  • δημιουργία στατιστικών γραφημάτων
  • αποστολή μαζικών SMS προς τους πολίτες που έχουν χρησιμοποιήσει την υπηρεσία

 

Μέσω της χρήσης του INFOREQ επιτυγχάνεται:

  • η αποτελεσματική και γρήγορη εξυπηρέτηση των αιτημάτων των πολιτών
  • η ενεργοποίηση και συμμετοχή των πολιτών στην αντιμετώπιση θεμάτων δημοσίου ενδιαφέροντος
  • η υποβολή, διαχείριση και αντιμετώπιση αιτημάτων με γεωγραφική αναφορά
  • η δημιουργία και παρουσίαση αναφορών και δεικτών μέτρησης και επίδοσης των υπηρεσιών
  • η αμφίδρομη ηλεκτρονική επαφή και αλληλεπίδραση με τον πολίτη
  • ο περιορισμός των δαπανών του φορέα

inforeg4

Διατιθέμενα Modules Υπηρεσίας

  • Διαχείριση αιτημάτων καθημερινότητας
  • Διαχείριση υποδομών και δικτύων
  • Δημιουργία και αποστολή SMS προς τους εγγεγραμμένους χρήστες
  • Ανάθεση εργασιών σε υπευθύνους
  • Δημιουργία αναφορών και στατιστικών γραφημάτων
  • Παραμετροποίηση αναφορών